بایگانی روزانه: ژوئن 17, 2008

از رویال ودینگ تا ازدواج نوه آقای خمینی

14 نوامبر 1973  ازدواج رویایی پرنسس آن(Anne) تنها دختر ملکه بریتانیا با مارک فیلیپس افسر ارتشی  به قدری باشکوه و زیبا برگزار شد که در آن سال بیش از 500 میلیون نفر مراسم را از تلویزیون دیدند.

این تمبر ها فقط گوشه ای از عظمت آن جشن باشکوه میباشند.

حالا اینها را مقایسه کنید با عروسی نوه ی آقای خمینی با نوه آقای سیستانی که تنها چیزی که مردم ایران دیدند این عکس آقای ابطحی بود از این ماجرا

یا با عکس های عروسی پسر آقای احمدی نژاد

احتمالا اولین چیزی که به ذهنتون میرسه اینه که ما عجب مسئولان ساده زیستی داریم.

اما اگر کمی فکر کنید حاضرید دو برابر مالیات مردم انگلستان یا کانادا  رو بدهید به شخص ملکه و شخص ملکه روزانه چنین جشنی بگیرد اما نیمی از رفاه مردمی که در ممالک تحت رهبری او هستند زندگی کنید.

نکته1: این عروسی ها رو با جشنهایی که در خانواده خوتون میگیرید مقایسه کنید.واقعا فرهنگ ما اینه که ازدواج در یک مقبره و احتمالا با روضه برگزار بشه.

نکته2: چند شب پیش یک عروسی دعوت بودم میخواستم عکسهای اون رو بگذارم اما دیدم ممکنه افراد حاضر در اون عکسها راضی نباشد.برای همین این تمبر ها رو گذاشتم.
نکته 3: این عکس هم برای اونی که فکر میکنه من این تمبرها رو از جایی کش میرم

کمربندتان را ببندید

چند روز  پیش از خیابون سئول رد میشدم دیدم که  دختری را که در ویدئوی زیر میبینید تصادف کرده وبعد از بر خورد با گارد ریل نتونسته خودش رو کنترل کنه و به بیرون پرتاب شده .و به شکل بسیار ناراحت کنندهای فوت کرده.

متاسفانه صحنه به قدری دلخراش بود که من نتونستم دوباره از نزدیک نگاه کنم و فقط دوربین موبایل رو روشن کردم و رفتم جلو.

دلیل نوشتن این پست اینه که تمام اعضای خانواده ما بعد از دیدن این فیلم درست بعد از سوار شدن به ماشین کمربندشون رو میبندند.گفتم شما هم ببینیدکه اگر این خانوم کمربندش رو بسته بود الان فقط یک گلیر ماشین رو میداد صافکاری و خانوادش رو به سوگ مرگ دختر عزیزشون نمی نشوند.

ویدئو 30 ثانیه

لینک مستقیم به یوتوب