دوست ندارم نمک روی زخم کسی بپاشم ،بیایید با هم بخندیم

خدا میدونه توی این پست چی نوشته بودم ولی بعد خودم خوندم دیدم درست نیست نمک روی زخم کسی پاشید

پس فتوشاپ رو باز کردم و با دلی شکسته برای هموطنان فریب خورده خودم این عکس رو ساختم

امیدوارم لذت ببرید

ahmadinejad-2

فقط یک بار دیگه حرف کسانی رو که میگفتند تحریم کنید  که با روش مسالمت آمیز هیچ چیز تغییر نمیکنه به یاد بیارید…………………

5 پاسخ به “دوست ندارم نمک روی زخم کسی بپاشم ،بیایید با هم بخندیم

  1. نتونستم بخندم…. حالا حالاها نمی تونم بخندم….

  2. نوشتند موسوی، خواندند احمدی!
    یه سر به من بزن …پاچال
    http://lifeisx.wordpress.com

  3. براي همه سايت اينجور شناسايي افراد اسونه؟

  4. بسیجی عاشورایی

    میخندم به جهل و نادانی نسل قبل که خمینی را در ماه میدیدند!
    میخندم به جهل و نادانی نسلی که در بهشت زهرا 1357 منتظر بودن تا خمینی آنها را به مقام انسانیت برساند!
    میخندم به ریس جمهوری که مدعی مدیریت جهان است در حالیکه در شهرداری تهران، از شکست موش ها ، عاجز بود و هست!
    میخندم به جهل و نادانی نسلی که غیر شیعه را کثیف و کافر! میداند!
    میخندم به جهل و نادانی پدر و مادرم !
    میخندم به جهل و نادانی برادرم که بسیجی است و جیره خوار رژیم.
    میخندم به جهل و نادانی خواهر کوچکترم که ذیارت عاشورا میخواند و به چاه جمخران میرود!

    میخندم به جهل و نادانی خواهر بزرگترم که قرآن را به عربی و پر از اشتباه میخواند و خود نمیداند که چه نوشته!
    میخندم به جهل و نادانی نسل جوان که تفریح میکنند نه انتخاب!
    میخندم به جهل و نادانی خودم که هرگز نفهمیدم چرا در ایران به دنیا آمدم!

    خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است
    کارم از گریه گذشته، بدان می خندم

پاسخی بگذارید

