در چاهی که خودشان کنده بودند گرفتار شدند،از اعلمی تقاضای رهبری کنیم

نخست این را بگویم در شگفتم که از شمایی که تا دیروز به اصلاح حکومت از درون معتقد بودید و امروز از حمله یا تحریم کشورهای خارجی دم میزنید
فکر میکنید که تحریم کردن دیگر کشورها به سود کدام گروه و به ضرر چه کسی است
بگذریم
نگران آقایان کروبی و میرحسین و رضایی و رفسنجانی نباشید،اینان به شکلی مخالفانشان را از سر راه برداشته اند که تقلب  و کودتای محمود در برابر اعمال آنان بسیار متمدنانه تر مینماید.
این اقایان زمانی سوار بر حمافت توده ها هزاران هزار از جوان این مرز و بوم را کشتند و حق بسیاری را ناحق کردند تا به ریاست جمهوری و نخست وزیری و ریاست مجلس و فرماندهی سپاه رسیدند
زمانی ما میگفتیم در مضحکه انتخابات شرکت نکنید گوش نمیدادید ،حالا هم میگوییم که در این بازی و تظاهرات شرکت نکنید.هرچند گوش نمیدهید ولی بدانید که شورشهای کور و بی هدف و خسارت زدن به اموال عمومی تنها دست نیروهای امنیتی را برای به خاک و خون کشیدن مردم باز میکند و انرژی مردم را برای مبارزه هدر میدهد
تناه راه برای مبارزه داشتن یک رهبر و بسیج کردن مردم است
آخر با نداشتن رهبر و استراتژِی و خواست مشخص چگونه و به چه هدفی میخواهید برسید؟

ضمن اینکه من کلن به هر  کسی که شورای نگهبان او را تایید کرده باشد مشکوکم

نهایتن  میرحسین موسوی را به عنوان رییس جمهوری اعلام کنند

کسی که در شعارهایش تنها بازگشت به دوران پرشکوه حضرت امام را نوید میداد

کسی که در دوران نخست وزیریش گشتهای ثارالله و جندالله (کمیته)خواب را از چشم کودک در رختخواب میربود و با شعار برداشتن گشتهای ارشاد به مبارزه آمده بود

کسی که در زمان نخست وزیریش هزاران هزار نفر را کشتند و دم بر نیاورد و با شعار احقاق حقوق مدنی به میدان آمده بود

نه این رهبر من نیست و من برای او قدمی بر نمیدارم
راهکار را نشان دادم ابتدا باید رهبری برگزید ،بی رهبر هرگونه شورشی سرکوب خواهد شد و محکوم به فناست
به نظر من باید اکبر اعلمی را دعوت کنیم
من یک روز تمام در مطالب سایت او به دنبال نقطه ضعف گشتم ،حتی جوابهایی که به نظرات دیگران میداد را خواندم .بدون نقطه ضعف نیست ولی بلند نظر وطن دوست و عاقل است.
اگر کمکمان کند حاضرم برای رهایی و سربلندی کشورم و زندگی آسوده خانواده و فرزندانم پا به پای او جانم را هم بدهم

اگر نیامد یا قبولش نداریم  حجاریان یا نوری و… یاهر کسی که شما بگویید هنوز در  این ملکت انسان آزاد اندیش وآزادیخواه پیدا میشود

باید پیدا کنیم و فارق از رنگ بوی دینی یا سلیقه ای به رهبری برگزینیم

فکر الان خوتان را نمیکنید فکر فردا را بکنید ،با این وضعی که در پیش است ولی فقیه بعدی به مراتب بسیار بدتر از خامنه ای خواهد بود

دوست دارم نظر شما را هم بدانم

15 پاسخ به “در چاهی که خودشان کنده بودند گرفتار شدند،از اعلمی تقاضای رهبری کنیم

  1. man 100% moafegham , vali man fek mikonam dar in marhale beharin hamin moosavi ast be shartee ke moosavi alan yek gande gonde zade ke gofte dar marghade emam tahason mikonad, man be in natije residam ke ba jomhoree e eslami bayad ba selahe khopdeshun (eslam) jangid bad ke az in mamlekat pak shodan az sharre eslam ham raha mishim

  2. دنبال رهبر و اسطوره سازی نباشیم. اصول را اصلاح باید کرد. ولایت فقیه ، سپاه، شورای نگهبان

    • من هم دنبال اسطوره سازی نیستم من میگم رهبر شما بخون مغز متفکر
      بدون رهبر هر حرکتی محکوم به شکسته
      بهترین تیم فوتبال دنیا هم احتیاج به مربی داره

  3. I think khameneii should go to hell
    I think we should support who ever is against Ahmadigooznejad and help the transition to Democracy as this is what we want
    Names are not important, way is more important»
    we should not let them to erect another «vali-faghih» for us.
    we only need president and parlement
    NO RAHBARI, NO SHORAYE NEGAHBAN

  4. سلام . تا حدودی با حرفتان موافقم . مطلبی در مورد آراء کروبی دارم… به من سر بزنید

  5. سلام، با اینکه آدرس نذاشته بودی پیدات کردم،
    باتو موافقم که به خیابون ریختن جز تلفات انسانی از مردم بی‌گناه هیچ فاید‌ه‌ای ندارد.
    اما داشتن یک رهبر هم در این شرایط کافی نیست، رهبر فقط یک سمبل نیست، رهبر نقش مدیریتی هم دارد، نقش سازماندهی هم دارد تا از هرز رفتن انرژی جلوگیری شود، افراد زیادی را می‌توان برای رهبری پیشنهاد کرد مثلاً حشمت‌الله طبرزدی، اما در این فرصت هیچ فردی نمی‌تواند تمام ایرانیان را مدیریت کند، یکی به خاطر اینکه فرصت ما برای اینکه رهبر و سازماندهی به دست آوریم به جدل‌های کلامی با آنهایی که اصرار داشتن باید در انتخابات شرکت کرد تلف شد و دیگر اینکه اصولاً متحد کردن ایرانیان که هر کدام خود را داناترین و آگاه‌ترین فرد می‌دانند و تفکراتشان را بهترین راهکارها  در زمانی کوتاه امکان پذیر نیست. تمامی ابزار ارتباطی هم که در کنترل حکومت قرار دارد. شرایط بسیار دشوار است و نمی‌توان هیچ نظری را با صراحت و اطمینان بیان کرد.
    برایت آرزوی موفقیت دارم

  6. be nazar man bayad berim soragh michel scofild(prison break)

  7. با سلام
    من با خیلی از نظرات شما موافقم ، ولی معتقدم که شما برای بهبودی اوضاع کمی عجول هستید ، از نوشته ی شما استنباط کردم که افکار سوسیالیستی دارید » شاید هم اشتباه فهمیدم » به هر حال برای خود بنده سوسیالیسم مقدس است ولی هیچ امری به حلاوت و قداست دموکراسی واقعی برای مردم نیست ، به نظر من تشکیل اپوزوسیون ها با کمیته های رهبری بهترین راه است ، ولی فعلا در این شرایط ، مبارزه برای دموکراسی اصل است و نباید عجولانه به دنبال رهبر و … بود. درست است که نقایص عمده ی این انتخابات مانند نظارت استصوابی و… موارد آشکار نقض دموکراسی می باشند ولی به هر حال مردم با امید به اصلاح اوضاع و با امید به یک دموکراسی نیم بند، در انتخابات شرکت کردند و بهتر است دراین شرایط مردمی را که برای مطالبه ی دموکراسی به خیابانها می روند و معترض و نگران آرای خود هستند را تنها نگذاریم.
    با تشکر

    • پیمان دوست خوبم
      اگر ادامه نوشته ها را دنبال میکردی میدیدی که من هم بعد از فجایع اخیر به راه و روش مهندس موسوی اعتقاد پیدا کردم
      از این پس من هم با شما همراهم

  8. دوست عزیز سلام
    اولا که من فکر می کنم ما بیشتر از اینکه بدنبال آقایان کروبی یا موسوی باشیم دنبال این هستیم که بگوییم که آنطور که جمهوری اسلامی فکر می کند که «ما گوسفندانی بیش نیستیم » نیست و نمی تواند به این حد اعلای از وقاحت به ما دروغ بگوید. و بعد از این هم من فکر می کنم آقایانی که شما به عنوان رهبر معرفی کردید در صورتی می توانند چنین نقشی داشته باشند که فعالیتی بکنند که مردم آنها را بشناسند هرچند که آقای موسوی هم به پشتوانه آقای رفسنجانی در بین این جوانها که خیلی حتی اسمش را هم تا این انتخابات درست نمی دانستند به مردم شناخته شد، که می خواست جنگ قدرت با خامنه ای داشته باشد. (البته من آقای کروبی را با همه ضعفها یش بیشتر از همه اینها قبول دارم چون حداقل شجاعت حرف زدن داشت) در ضمن من فکر می کنم با این بپاخاستن مردم اگر هم موسوی به جایی برسد دیگر این جرعت را نخواهد داشت که آنطور که قبلاً با مردم رفتار می کردند رفتار کنند چون مردم ما فهمیدند این کثافتها حتی از سکوت ولی با هم بودن ما چنان وحشتی می کنند که نمی توانستند تصورش را هم بکنند و این پیروزی بزرگی در ذهن ایرانیان است که اگر بخواهند می توانند حقشان را بگیرند به شرطی که با هم باشند.

پاسخی بگذارید

