مطمئن باشید من آخرین نفری هستم که ساکت خواهد شد

از خون جوانان وطن لاله دمیده با صدای شجریان (دانلود کنید)

هم اکنون ساعت سه ونیم بامداد است  از ساعت دوازده صدای انفجار و تیراندازی از داخل شهر تهران به گوش میرسید.

1 ماردم را بیدار کردم و به زور همراه خودم کردم تا بسیجیان با دیدن او گیر ندهند سوار بر ماشین شده و به  سمت غرب تهران حرکت کردم در بلوار جنت آباد خیابان پر از سنگ و آجر بود و موتورسوارهای بسیج باتوم در دست جولان میدادند

از اتوبان نیایش به سمت خانه در حرکت بودم که در تقاطع نیایش با سئول (محل قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه)دهها اتوبوس خالی از قرارگاه خارج و به سمت غرب  و تعدادی به سمت اتوبان چمران جنوب درحرکت بودند

احتمالن دارند میروند افراد ذوب شده در ولایت فقیه را از شهرستانها و پادگانهای اطراف تهران برای راهپیمایی امروز(سه شنبه)به میدان ولیعصر بیاورند

با حرکت به سمت اتوبان صدر هم تعداد بسیاری مینی بوس خالی که باهم به سمت شرق (احتمالن به سمت تهران پارس و سپس اتوبان بسیج و..) در حرکت بودند را دیدم

به نظر من فردا کسانی که به میدان ولیعصر می آیند باید علامت مشخصه ای را برای تمایز از بسیجیهایی که احتمالن به امید  ناهاری چرب و حوری ای در بهشت به میدان ولیعصر خواهند آمد انتخاب کنند

2 دیشب در خیابان ولیعصر از میدان ونک تا میدان تجریش کاروانی از ماشینها در حرکت بودند،روی آسفالت خیابان پر بود از شیشه های شکسته ی ماشینها

همه بوق زنان در حال حرکت بودند که  دو جوان بسیجی  سوار بر موتور از کنار ماشینها رد میشدند و بسیجی عقبی(فکر کنم 17 یا 18 ساله) که چماقی دردست داشت به کنار هر ماشینی میرسید چماق را در هوا تکان میداد و میگفت بی شرف بوق نزن

و بسیار جالب بود که این حجم از مردم در برابر این جوجه بسیجی خفقان میگرفت و تا دور شدن کامل او از بوق زدن پشیمان میشد

در برابر صدا و سما چند موتوری دوباره با چماق(بیشتر شبیه دسته بیل) از پایین و چند موتوری از بالا دنبال مردم کرده  و عده ی بسیاری را به داخل  بن بست  فرستادند و گذاشتند که همه همقطارانشان بیایند سپس به دنبال جمعیت ترسان به داخل کوچه هجوم بردند  (دقیقن مانند فیلمهای راز بقا ) و اگر خیال میکنید که کسی از ماشین اش پیاده شد و یا کاری کرد اشتباه میکنید

3 شکاندن و تخریب اموال عمومی توسط اوباش بسیج و یگان ویژه و نسبت دادن آن به مردم با فرهنگ و متمدنی که تنها برای پس گرفتن رایشان به خیابانها آمده اند تنها از فکر افراد ملعون و کثیفی مانند حسین شریعتمداری و علی خامنه ای برمیاید

یادم میاید که یکی از سران سپاه تعریف میکرد  که در زمان شاه اینها به بهشت زهرا میرفتند و روی قبرها مینشستند و زاری میکردند و با آمدن خبرنگاران خارجی میگفتند که این مثلن برادر یا پسر یا یکی از نزدیکانشان بوده که توسط افراد شاه به شهادت رسیده اند

خلاصه اینکارهای کثیف فقط از ذهن شیطانی سران جمهوری اسلامی بر می آید

guard4 کشته شدن تعدادی از هموطنان ما در این  نا آرامی ها  برای من که از ابتدا با رای دادن به جمهوری اسلامی مخالف بودم و حتی  از  تظاهرات و شلوغکاریهای بعد از انخابات هم  دلخور،بسیار گران است

من هم از این پس با شما خواهم بود و تا گرفتن حق شما از سیدعلی دجال کوتاه نخواهم نشست

مطمئن باشید من آخرین نفری هستم که ساکت خواهد شد


11 پاسخ به “مطمئن باشید من آخرین نفری هستم که ساکت خواهد شد

  1. dorod bar to ey ham vatan man iran nistam faghat mitonam begham movafag bashy va be omide azadye vatan ma iraiaye kharej har ary az dastemon biad kotahy nemikonim vali bazam tamame zahmata ghardane shomast ke dar iranin movafagh bashi va piroz be omide rozy ke dar irane azad zendeghy konim .

  2. بسیجی عاشورایی

    بسیج مدرسه “ترور” است. خمینی

    مستحب آنست که حیوان بسیجی، ناجوانمرد و قسی القلب باشد.
    بر حیوان بسیجی، واجب است که بسیار بکشد و پرثواب تر اینکه هموطن بی دفاع را بیرحمانه تر بکشد.

    مکتب خونخوار جمهوری فاشیستی اسلامی

  3. به جون ناموسم قسم اگه يكي از اين بسيجي‌يا گيرم بيوفته مي كشمش (خدا رو شكر قدرت كشتن سه چهار تاشونم دارم).
    من برادر شهيد هستم و جواناني هم كه به شهادت رسيدن مثل برادرم مي‌مونم .من خواهان قصاص خون برادران و خواهران شهيد شده كوي دانشگاه هستم.
    بسيجي كثيف مي‌كشمت………

    • عزیز مشکل ما اینه که همه دنبال کشتن و حذف کردنیم ، به نظر من باید اینجور رفتارها ریشه یابی بشه
      یعنی قدرت رو قانونمند کنیم و ندهیم دست کسانی که برای خالی کردن عقده های خودشان آن را به فساد میکشند
      باید سعی کنیم جامعه ای قانونمدار و با فرهنگ به وجود بیاوریم

  4. توجه:میخواهند جمهوری اسلامی را به حکومت اسلامی تبديل کنند با پشتوانه فکری مصباح يزدي و قدرت سپاه

  5. چی بگم ؟ گرچه من تهران زندگی نمی کنم اما ماها رو از خودتون جدا ندونین .. مسلمون و غیر مسلمون هم نداهر .. دارن وطن رو به تاراج می برن … کاش کار بیشتری از دستمون بر میومد ….. تشکر از اطلاع رسانیت

  6. شیری که خوردی حلالت باد ای شیر مرد.

  7. Bacheha Babolam SHologhe ! Avazia Ba Chaghoo Be Jonemoon Oftadan

  8. ma khahan taghase khaharo baradarmon hastim in chan vagh faghat karam shode grye vahsrkat too tazahorat khoda ba mast chan ghdam ta pirOozi mande pas bazam talash mikonim hata age joonemonam bedim bacheha edame bedim age hozoremono kam tar konim fekr mikonan aghab keshidim be Omide piroozi vamarge in khaenin

  9. in kesafatha khodeshoon valade zena hastan.
    haroom zadan.
    khoob mishnasameshoon.
    shaba ham ba hamoon batoom ha hamkhabe mishan.
    az zendegi faghat hamino mifahman.

پاسخی بگذارید

