حتی اگر دوباره مسلمان شوم ،پشت سر امام ظالم و نادان نماز نمیخوانم

ساعت 2:45دقیقه بامداد پنجشنبه  27 خرداد

1 در پست قبلی اشاره کرده بودم که شبها صدای انفجار از داخل شهر تهران به گوش میرسد  و من  یک شب از سر کنجکاوی تقریبن اکثر نقاط تهران را به دنبال منبع صدا گشتم

تا اینکه امشب   که به خانه دوستم در مجتمع مسکونی آتی ساز آمده ام  و نشسته بودیم و از هر دری با هم درد دل میکردیم که باز صدای انفجار آمد

صدا بسیار نزدیک بود  ، پس سریع خود را به پشت پنجره رسانده  و با کمال تحیر دیدم که منبع صدای انفجار چند موتوری هستند که پشت سر هم در اتوبان چمران حرکت میکنند و  تقریبن هر پنجاه متر یکبار با  وسیله ای(به علت دور بودن فقط نور شدیدی که از آن  خارج میشد دیده میشد) شلیک میکنند .و پس از هربار شلیک صدایی مانند کابوی ها (هییییییییی هه)از خود  در می آورند

این را نوشتم که  کسانی که شبها  با شنیدن این صداها  همچون مادرم  از خواب می پرند و  تنشان شروع به  لرزش میکند بدانند که  عده ای پست فطرت که فراتر از هر قانونی هستند از هر راهی برای ترساندنشان استفاده میکنند و وای به روزی که  این حربه کارگر بیوفتد

2 من چون از خانواده کسانی هستم که عزیزانی  را در این نظام از دست داده اند به خوبی می دانم که این نامردمان چگونه با خانوادهای مقتولان برخورد میکنند

دلم نمیخواهد با گفتن دوباره آنچه به ما رفته دل شما را هم به درد بیاورم

فقط بدانید  بسیار خوشحالم که میبینم مردمی هستند که  یاد جوانانی که این روزها به خاک و خون کشیده شده اند را گرامی میدارند

با سن کمی که داشتم به یاد دارم که وقتی پس از سه ماه بیخبری به ما گفتند که بر سر عمو و عمه ام چه آمده ،این را هم اکید تاکید کردند که  حق هیچ مجلسی  را نداریم

و شگفتا کسانی که تا دیروزش خود را فامیل حساب میکردند از ترس حکومت حتی برای گفتن تسلیت هم پیش ما نیامدند

بیایید برای همدردی با  مادران این عزیزان پرپر شده لباس سیاه به تن کنیم …..

تا روزی  که شما بخواهید من هم با لباس سیاه در کنار شما خواهم بود

ولی از من نخواهید به نماز جمعه بیایم چون به خدایی که شما میپرستید اعتقادی ندارم اگر هم اعتقادی مانده بود طبق قوانین فقه اش امام  نماز جماعت باید عادل و عاقل باشد

حتی اگر دوباره  مسلمان شوم، پشت سر  امام ظالم و نادان   نماز نمیخوانم

1 پاسخ به “حتی اگر دوباره مسلمان شوم ،پشت سر امام ظالم و نادان نماز نمیخوانم

  1. سلام
    لطفا یه دعوتنامه بالاترین برای من بفرستید.ممنون.

    bestfxworld@gmail.com

پاسخی بگذارید

