یک همینجوری به یاد محمد علی ابطحی

میگویند وقتی سر برادران آغا محمد خان قاجار را که به امر او کشته بودند نزد او بردند،سر بریده آنان را  در آغوش میگرفت و میبوسید و گریه فراوانی میکرد و به ولیعهد و برادرزاده اش (فتحعلیخان پسر حسین قلی خان که به مناسبت هم اسمی با جدش به او باباخان لقب داده بود)میگفت:

«من برای خاطر تو فلان فلان شده برادران خود را میکشم.اینکارها برای آن است که تو راحت سلطنت کنی»

همینجوری(به یاد محمد علی ابطحی)

6 پاسخ به “یک همینجوری به یاد محمد علی ابطحی

  1. با سلام اگه ممکن است برای من یه دعوتنامه به بالاترین به آدرس زیر بفرستید ممنون
    armin.love@live.com

  2. سلام
    لطفا یه دعوتنامه بالاترین برای من بفرستید.ممنون.

    bestfxworld@gmail.com

  3. سلام و تشکر از بابت ارسال دعوتنامه .موفق باشید

  4. سلام
    ممنون می شم اگه یه دعوتنامه به بالاترین برای من بفرستید.
    سپاسگزارم.
    mjafarin@gmail.com

  5. دعوتنامه را دریافت کردم. بسیار سپاسگزارم.

  6. اگه براي من هم بفرستيد ممنون ميشم

    021iran@gmail.com

پاسخی بگذارید

