یک پیشنهاد همینجوری!

می دونم که خیلی کوچکتر از اونی هستم که پیشنهاد بدم.

25inm6g

ولی از تمام دوستان خواهش میکنم هر جایی که امکانش رو دارند(وبلاگ،توییتر،فرندفید) یک نوشته  با عنوان «همینجوی»به یاد محمد علی ابطحی بنویسند.

لازم نیست خیلی موضوع خاصی باشه.یک خط شعر  با مضمون آزادی  خواهی  یا یک  حکایت کوتاه از سعدی .

فقط بنویسیم که  با هم هستیم . وپشت هم دیگر  را  خالی نمیکنیم.

امیدوارم فردا شب جشن دماغ سوزان پروژه ی اعتراف گیری رو با هم برگزار کنیم.

این هم همینجوی خودم.

وقتی آقا نجفی در اصفهان از ظل السطان حاکم مقتدر آن ولایت مطبی را خواست و چون انجام نشد از او گله کرد.ظل السلطان گفته بود:»من این کار را برای تو نخواهم کرد اگر قانع نمی شوی می توانی به شاه بابام بنویسی تا مرا از حکومت اصفهان معزول کند.»

آقا نجفی در جواب گفته بود:»چرا بنویسم به شاه بابات که ترا بردارد ،مینویسم به امپراطور روس که شاه بابات را معزول کند.»

5 پاسخ به “یک پیشنهاد همینجوری!

  1. بزرگمرد کوچک!
    این روزها هیچکس این دروغ ها را باور نمیکند، نگران نباش! آقای ابطحی در دل همه ایرانیان آزاده جای دارد و همچنین بزرگمردان کوچی مثل تو که آینده سازان ایران عزیز ما هستید
    همگی زنده باشید

  2. بازتاب: برای محمد علی ابطحی: حال همه‌ی ما خوب است، اما تو باور نکن « هویجوری

  3. بازتاب: برای محمد علی ابطحی (هویجوری) « دنیای بی نقاب

  4. با درود.

    مرلین یکی از کاربران بالاترین هستم.گرامی با توجه به این که احساس می شود برای ادامه دادن جنبش سبز و یا همان انقلاب سبز نیاز به برنامه ریزی وجود دارد و همه ما باید به فکر پاسداشت خون جان دادگان راه ازادی باشیم.فکر کردم که بازی وبلاگی ترتیب دهیم و در ان راه های بررسی ادامه دادن این جنبش را علنی کنیم و همه نظرات را یکجا جمع کنیم.و بررسی کنیم که چه راهکارهایی باعث پیشرفت و چه حرف هایی سبب گمراه شدن این جنبش می شود.

    من شما را به بازی وبلاگی دعوت می کنم با عنوان: چه کنیم که جنبش(انقلاب ) سبز مردم ایران هوشیارانه عمل کند و با قدرت ادامه پیدا کند.

    با تشکر.
    مرلین.

پاسخی بگذارید

