آنالیز ریاضی «خرشدگی و..»نوشته ی اعجاب انگیز ورتیگونه

در پاسخ به

بررسی انالیز ریاضی قران

ابتدا این نوشته از ورتیگونه ی عزیز را بخوانید

برای اینکه به اعجاز این نوشته ی دو پاراگرافی پی ببرید .
برای اهل دل همین کافیست که «خریت» دوبار در این داستان دوپاراگرافی آمده و «داستان» هم دوبار.تازه کل نوشته دو پاراگراف است.
کافی نبود؟ایمان نیاوردید؟!!
پس بدانید حتی واژهی «دَرک» هم دوبار آمده.
که اگر به یک بچه ی دوساله هم این کلید واژه ها را بدهید جمله ی»داستان درک خریت «را میسازد.و دو پاراگراف بودن آن دلالت بر این می کند که داستان درک خریت در دو پاراگراف تشریح کردنی خواهد بود.
اینست نشانه هایی برای اهل یقین.
ایمان نیاوردید؟
عجب کافرانی هستید ،باشه بازهم مثالی می آورم.
پنوکیو 11 بار و واژه ی «خر»11 بار(البته بدون واژه ی ترکیبی خریت)
آیا براستی این کافی نیست؟
عجبا بر چشم کور شما .باشد بازهم مثال:
«گوش» 4 بار و «خرشدگی» 4 بار و «فرآیند» 3 بار و «تمام» هم 3 بار.
این نشانیست بر شما که بدانید فرآیند (سه بار تکرار «فرآیند» نشانی از تاکید است) خرشدگی بیشتر از راه گوش اتفاق می افتد و تمام.

حال اعجازی دیگر «خود «5بار «درک»2 بارو «فرایند»3 بار.

پس داریم :»درک 2بار»+»فرایند 3بار»=»خود5بار»

این یعنی چه

این بر مومنان دلالت است بر اینکه «درک فرایند» به عهده ی «خود» شخص است و تا خود شخص نخواهد هیچ فرایندی درک نخواهد شد.

این را بدان دوست من که داری این نوشته را میخوانی من پنج دقیقه وقت گذاشتم ،اینهمه کشفیات ریاضی انجام دادم یقین بدان تو با گذاشتن وقت بیشتر کشفیات بهتر و مفیدتری از من خواهی داشت.

2 پاسخ به “آنالیز ریاضی «خرشدگی و..»نوشته ی اعجاب انگیز ورتیگونه

  1. عجب،
    حالا به نظرت من چیکار کنم، ایمان بیارم یا همین‌طور لامذهب باقی بمونم ؟

بیان دیدگاه